I'm Brazilian, I've always loved music and since I was little I buy and I listen to rock.
During the 70's I met a magazine called Pop, which I christened German Pop, since it was of Germanic origin, I did not understand what was written in the great majority, but it was there that I met the groups that I publish here on the blog today. Rock made in Germany is one of my favorites, but my taste is very eclectic.

Sou brasileira, sempre amei música e desde muito pequena compro e ouço rock. Durante os anos 70 conheci uma revista chamada Pop, que batizei de Pop Alemã, uma vez que era de origem germânica, eu não entendia o que estava escrito na sua grande maioria, mas foi ali que conheci os grupos que hoje publico aqui no blog. O rock feito da Alemanha é um dos meus favoritos, mas meu gosto é muito eclético.

segunda-feira, 1 de dezembro de 2014

Faust - So Far (1972)

- Werner "Zappi" Diermaier - drums
- Hans-Joachim Irmler - organ
- Jean-Hervé Péron - bass, voice on 03, 08, 09
- Rudolf Sosna - guitar and keyboards, voice on 05
- Gunther Wüsthoff - synthesizer and saxophone
+
- Uwe Nettelbeck - producer

All tracks written by Faust.
01. It's A Rainy Day, Sunshine Girl – 7:27
02. On The Way To Abamäe – 2:39
03. No Harm – 10:17
04. So Far – 6:20
05. Mamie Is Blue – 5:58
06. I've Got My Car And My TV – 3:45
07. Picnic On A Frozen River – 0:37
08. Me Lack Space... – 0:41
09. ...In The Spirit – 2:15

Yandex

Um comentário:

Eldo-Pop disse...

Muito bom. Este disco foi um dos primeiros que escutei de Rock Alemão, em 1973, no programa da JB 60 min de música contemporânea, junto com o Neu! e o Can. Disco altamente recomendável, e que tenho em LP.